Snowboard i flottsbor

Fan va kul den var att åka snowboard i flottsbro! Var kankse 2 år sedan jag åkte det senaast. Har jätte ont i handlederna för ramla ett par gånger, men den var så otroligt kul att jag och pappa kommer göra det igen på lördag. Då kanske jag lägger upp någon bild eller film! Nu ska jag plugga och sedan sova. Ikväll är det big brother glöm inte det, själv älskar jag det men får inte se på det för mina föräldrar, så jag kollar på datorn och då ser jag ett avsnitt efter er andra. 


En bild på min lillasyster från några år sedan när vi åkte i norge.
Postat av: Merri

sv: Jag hitta bilderna på hemsidan weheartit. Sen spara jag bara bilderna och la in dem på bloggen precis som vanliga bilder.



BTW Du har jätte söt blogg :) Kram!

2012-03-04, 17:25:56 - URL: http://merriis.blogg.se/
Postat av: Maja

Ställ en fråga i min frågestund, svarar på alla frågor nästa söndag!

Ha det bäst!

Kram

2012-03-04, 18:29:20 - URL: http://majatagesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!